Projemiz, 2024 yılı Eylül ayının sonunda başlamış ve 2025 yılı Mart ayının sonuna kadar devam etmiştir. Bu süreçte öğrencilerimiz ve proje ortaklarımızla birlikte oldukça verimli ve iş birliği içinde bir çalışma gerçekleştirilmiştir.
Proje süresince sosyal medya platformları (Facebook, Instagram), Padlet ve eTwinning ESEP platformu aktif olarak kullanılmıştır. Bizler sosyal medya hesaplarının yönetimiyle ilgilenmiş, proje sürecinde çeviri gerektiren konularda ortaklarımıza destek sağlamış bulunmaktayız. Proje ortaklarımız ise yeni yıl takvimi hazırlamış, proje için bir YouTube kanalı yönetmiş ve kendi öğrencileriyle etkili bir iş birliği yürütmüşlerdir.
Kullanılan web siteleri ve Web 2.0 araçları karşılıklı olarak paylaşılmış ve önerilmiştir. Sürekli iletişim halinde kalabilmek adına WhatsApp üzerinden oluşturulan bir grup aracılığıyla proje boyunca etkileşim sürdürülmüştür.
Öğrencilerimiz pano hazırlama, bilim insanı tanıtımı, mektup yazma, güvenli internet kullanımı ve Dünya Su Günü gibi etkinliklerde aktif rol almışlardır. Özellikle geri dönüşüm temalı etkinlikte, kullanılan materyallerin büyük çoğunluğunu kendi imkânlarıyla üretebileceklerini fark ederek yaratıcı çözümler geliştirmişlerdir.
Projenin son aşamasında ise, final ürün kapsamında Adıyaman ve Kahta’nın en bilinen yerleri hakkında araştırmalar yapılmış; görsellerle desteklenen içerikler hazırlanarak dosya hâlinde sunulmuş ve ortak final ürünümüzde yer almıştır.